Newsbytes.gr

Newsbytes.gr

@Tags: Τα Εξελιγμένα @mentions του Facebook!

@facebook-logo

Μετά την τελευταία αναβάθμιση του Facebook και το Real Time Stream τα Status Updates του Facebook γίνονται ολοένα και πιο σημαντικά για την λειτουργία του κοινωνικού δικτύου, ολοένα και περισσότερα μέλη τα χρησιμοποιούν και σίγουρα όλοι θα έχετε παρατηρήσει την αύξηση τους μέσα από το Stream σας. Η έμφαση σε αυτά έχει σίγουρα να κάνει και με το Twitter και ο πόλεμος από σήμερα φτάνει σε άλλο επίπεδο!

Το Facebook ανακοίνωσε ότι σταδιακά και για τις επόμενες εβδομάδες θα δώσει στα μέλη του την δυνατότητα να κάνουν “tag” τους φίλους τους, τις Σελίδες, τα group, τα events και τα Applications που θέλουν στα Status Updates τους. Ο όρος tag που χρησιμοποιεί το Facebook (όπως κάνει και σε άλλες εφαρμογές) δεν πρέπει να σας μπερδεύει αφού ουσιαστικά μιλάμε για ένα εξελιγμένο σύστημα των @mentions (πρώην @replies) του Twitter. Εκεί όταν θέλουμε να αναφερθούμε σε κάποιον χρήστη χρησιμοποιούμε την σύνταξη @όνομα και αυτόματα δημιουργούμε link προς το προφίλ του ενώ ο χρήστης αυτός ενημερώνεται στην ειδική κατηγορία των mentions.

Κάπως έτσι θα λειτουργούν και τα tag στα status updates.
Όταν γράφετε ένα status updates στον publisher θα μπορείτε να κάνετε tag χρησιμοποιώντας το @ χωρίς όμως να χρειάζεται να θυμόσαστε κάποιο nickname ή ακριβές όνομα. Μόλις ξεκινήσετε να γράφετε κάτι μετά το @ το Facebook θα αρχίσει να εμφανίζει σε ένα dropdown menu τους φίλους, γκρουπ, Σελίδες και Εκδηλώσεις που το όνομα τους ξεκινάει με τους χαρακτήρες που έχετε ήδη γράψει, όπως ακριβώς γίνεται και στις φωτογραφίες ή στο search.
Όταν κάποιος γίνει tag θα εμφανιστεί σχετική δημοσίευση στο Wall του, θα ενημερωθεί με notification και θα μπορεί να αφαιρεί το tag του αν κάτι που αναφέρεται δεν του αρέσει. Ουσιαστικά ο μηχανισμός είναι ακριβώς ο ίδιος που υπάρχει ήδη στις φωτογραφίες και έχει αποδειχτεί ιδιαίτερα δημοφιλής.

Στο παρακάτω screenshot μπορείτε να δείτε πως θα εμφανίζετε στον Publisher ο μηχανισμός αυτός αλλά και πως ακριβώς θα εμφανίζεται το Status μετά την δημοσιευσή του:

facebook tag

Όπως καταλαβαίνετε η εφαρμογή της συγκεκριμένης λειτουργίας είναι υποδειγματική και δίνει πάρα πολλές δυνατότητες αφού ότι αναφέρεται εμφανίζεται με το κανονικό του όνομα και με το αντίστοιχο link. Στο παραπάνω screenshot το πρώτο link οδηγεί στο προφίλ της Meredith και το δεύτερο στην Facebook Page των Starbucks! Το ίδιο θα ισχύει όταν γράφετε ότι πάτε σε ένα event και το link θα οδηγεί στην σελίδα του event. Ένα άλλο παράδειγμα μπορεί να είναι  μία προτροπή για ένα κοινωνικό πρόβλημα που θα οδηγεί στο αντίστοιχο γκρουπ του Facebook. Οι δυνατότητες είναι πάρα πολλές και σίγουρα θα οδηγήσει σε δραματική αύξηση των συζητήσεων μέσα στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο.

Αν και σίγουρα το συγκεκριμένο feature είναι άμεσα επηρεασμένο από τα mentions του Twitter η εφαρμογή του είναι σαφώς καλύτερη και βασισμένη σε ένα feature του Facebook (το tagging φωτογραφιών) που υπήρχε πριν καν εμφανιστεί το Twitter.

Ποια επιρροή νομίζετε ότι θα έχει το παραπάνω χαρακτηριστικό στο Facebook αλλά και στο Twitter ειδικά αν το συνδυάσουμε με την δυνατότητα εμφάνισης των updates σε όλους;

Manogr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...

NewsBytes.gr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...





Archives