Newsbytes.gr

Newsbytes.gr

Μουσική, Ταινίες, TV, Βιβλία με τους Φίλους σας στο Facebook…Σύντομα!

Το Facebook φιλοδοξεί εκτός από το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο ή το μεγαλύτερο site στο Internet να καταστεί το κέντρο του web, το λειτουργικό σύστημα του Internet. Για να το πετύχει αυτό προσπαθεί και επεκτείνεται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς (φωτογραφίες, Facebook Questions, messaging κτλ) αλλά και σε όλα σχεδόν τα site με το Like button και τα social plugins.

Τώρα απ’ ότι φαίνεται ετοιμάζεται να γίνει κυρίαρχο και σε τομείς όπως η μουσική, ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, τα βιβλία και γενικά τα media με ένα διαφορετικό social τρόπο που θα επιτρέπει στα μέλη του να μοιράζονται τι ακούν, τι βλέπουν και τι διαβάζουν μέσα από τα profile τους στο κοινωνικό δίκτυο!

Σύμφωνα με πληροφορίες των New York Times η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με εταιρίες online μουσικής, όπως είναι και το Ευρωπαικό Spotify, για να δημιουργήσει ένα widget ή ένα νέο tab στα προφιλ των μελών του το οποίο θα δείχνει τα τραγούδια που ακούει περισσότερο κάθε μέλος αλλά, το σημαντικότερο, και θα δίνει τη δυνατότητα στους φίλους του να τα ακούσουν απλά και εύκολα! 

Οι φιλοδοξίες του μεγαλύτερου social network δεν σταματάνε εκεί αφού βρίσκεται και σε ανάλογες συζητήσεις και για άλλα media όπως video και ειδήσεις.

Ο ιδρυτής και CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, βρίσκετε αυτές τις μέρες στη Γαλλία για την τεχνολογική διάσκεψη του G8 και στα πλαίσια της συνάντησης έκανε την παρακάτω δήλωση που φαίνεται να επιβεβαιώνει τις σχετικές φήμες:

“το να ακούνε μουσική είναι κάτι που οι άνθρωποι κάνουν με τους φίλους τους. Μουσική, τηλεόραση, ειδήσεις, βιβλία – αυτά είναι κάποια πράγματα που πιστεύω ότι οι άνθρωποι κάνουν με τους φίλους τους. Ελπίζω ότι μπορουμε να παίξουμε ένα ρόλο στο να επιτρέψουμε να δημιουργηθούν νέες εταιρίες τέτοιου είδους και οι εταιρίες που ήδη υπάρχουν και παράγουν εξαιρετικό περιεχόμενο να γίνουν πιο κοινωνικές”

Ανάμεσα στις αναφορές του ακούστηκε και η Netflix σαν μία από τις εταιρίες που βρίσκονται σε συνομιλίες με το Facebook για την παροχή ή το μοίρασμα του περιεχομένου της.

Πολλές online εταιρίες μουσικής, video κτλ επιτρέπουν ήδη στους χρήστες τους να κάνουν login μέσω Facebook και να διαμορφώνουν το site σύμφωνα με τις δραστηριότητες των φίλων τους. Αυτό που αναμένουμε να αλλάξει είναι ότι το Facebook θέλει να φέρει τις δραστηριότητες μέσα στα προφίλ των χρηστών!

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της έγκυρης εφημερίδας οι media συνεργάτες θα έχουν το δικό τους κομμάτι σε ένα συνεχές feed που θα δείχνει τι τραγούδι ακούει ή τι video βλέπει κάθε μέλος. Στη συνέχεια και με ένα μόνο click οι φίλοι των μελών θα μπορούν να αποκτούν πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο. Η προσέγγιση αυτή και η χρήση εξωτερικών συνεργατών σημαίνει ότι το Facebook δεν χρειάζεται καν να διαπραγματευτεί με μουσικές εταιρίες, τηλεοπτικά δίκτυα ή κινηματογραφικά studios και εκδότες αποφεύγοντας έτσι τα έξοδα και τις χρονοβόρες διαδικασίες.

 

Είναι γνωστό ότι οι φιλοδοξίες του Facebook δεν σταματάνε και οι παραπάνω πληροφορίες αν τελικά αποδειχτούν αληθινές ενδέχεται να αποτελέσουν ένα ακόμα hit για την εταιρία ανάλογο με την εφαρμογή των φωτογραφιών που είναι εξαιρετικά δημοφιλής. Παράλληλα η χρήση Facebook Credits για να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο περιεχόμενο που βλέπουν οι φίλοι του (στην περίπτωση που δεν είναι δωρεάν) θα δώσει ιδιαίτερα μεγάλη ώθηση στα Credits και τα έσοδα της υπηρεσίας!

 

(***Λόγω ταξιδιού στο εξωτερικό την επόμενη εβδομάδα δεν θα ενημερωθεί το site. Νέα άρθρα από την Δευτέρα 6 Ιουνίου! Θα προσπαθούμε να ενημερώνουμε την Facebook Page μας)

Manogr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...

NewsBytes.gr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...





Archives