Newsbytes.gr

Newsbytes.gr

Η Φάρσα του Facebook στο Techcrunch!

jokesPhoto by SHANoftheDEAD under CC on Flickr

Είναι γνωστή η σχέση που έχουν τα τμήματα δημοσίων σχέσεων των εταιριών τεχνολογίας με τα μεγάλα blogs που καλύπτουν τα αντίστοιχα θέματα. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας έχουμε δει διαφωνίες, αποκλειστικότητες, εκδηλώσεις, party, κόντρες, συνεργασίες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Φάρσες όμως δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε… ειδικά αν προέρχονται από μία μεγάλη startup προς το μεγαλύτερο blog τεχνολογίας!

Η ιστορία είναι πραγματικά ξεκαρδιστική!

fax

Στις 10 Σεπτεμβρίου το Techcrunch δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με μία νέα υπηρεσία που ξεκίνησε να προσφέρει το Facebook. Όσο εξωφρενικό και αν ακούγεται το γνωστό blog ανέφερε ότι πλέον οι χρήστες του μεγαλύτερου social network μπορούν πια να στείλουν με Fax (!) τις φωτογραφίες τους σε όποιον το επιθυμούν με κόστος $1.5 δολάρια ανά φωτογραφία (μέσα από το efax.com)! Αν και στο άρθρο αναφέρθηκε το πόσο παράξενη είναι η παροχή μιας τέτοιας υπηρεσίας από το Facebook όχι μόνο παρουσιάστηκε σαν σίγουρη είδηση αλλά ο συντάκτης δοκίμασε και έστειλε πετυχημένα 2 fax όπως μπορείτε να δείτε και στα παρακάτω screenshots:

faxthisphoto

Το User Interface

lagunapic

To Fax!

Μετά από λίγες ώρες έφτασε η αποκάλυψη, πάλι με ένα άρθρο στο Techcrunch από τον ιδρυτή του Michael Arrington, στο οποίο παραδέχεται ότι την πάτησαν πολύ χοντρά δημοσιεύοντας σαν είδηση μία φάρσα που τους έστησε το PR department του Facebook!
Πριν την δημοσίευση του άρθρου ο συγγραφέας του έστειλε email στο Facebook με το οποίο ζητούσε κάποιο σχόλιο αλλά όταν δεν του απάντησαν μέσα σε 20 λεπτά δημοσίευσε την ιστορία! Μετά από λίγο έλαβαν απάντηση που έλεγε ότι τους έχουν στείλει με Fax την απάντηση τους και μετά από μερικά λεπτά έλαβαν και το παρακάτω εμπνευσμένο email:

Hey Jason,

We’ve been testing this product since 1992, and we are thinking that we will be launching this “innovative” feature at TechCrunch 50.

What do you think???

Όπως είναι κατανοητό οι συντάκτες του Techrunch άρχισαν να υποψιάζονται ότι κάτι δεν πάει καλά και τηλεφώνησαν στο τμήμα δημοσίων σχέσεων του Facebook. Μετά από γέλια που κράτησαν 5 λεπτά ο υπεύθυνος απάντησε ότι ήταν αστείο, κανένας άλλος δεν μπορούσε να το δει αλλά και ότι αποτελούσε ένα μάθημα προς το γνωστό blog ώστε να μην δημοσιεύει συνεχώς ειδήσεις χωρίς να έχει λάβει υπόψη του και την άποψη του Facebook.

Σίγουρα η φάρσα του Facebook ήταν ιδιαίτερα έξυπνη αφού βασιζόταν σε μία υπηρεσία που εμφανιζόταν μόνο στο δίκτυο του Techcrunch αλλά δούλευε κανονικά! Μόνο μία ζωντανή startup μπορεί να στήσει έτσι εύκολα και απλά τέτοιου είδους πλάκες χωρίς γραφειοκρατίες και είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να βλέπουμε ότι παρά το μέγεθος του το Facebook διατηρεί λίγη από την “κολεγιακή” του ατμόσφαιρα.
Από την άλλη, αν και ο Michael Arrington φημίζεται για τον “εκρηκτικό” χαρακτήρα του, το Techcrunch αντέδρασε υποδειγματικά, παραδέχτηκε ότι την πάτησε και δεσμεύτηκε για τον…επόμενο γύρο.

Manogr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...

NewsBytes.gr

Πάθος για την τεχνολογία, το internet, το social networking, την blog & net κουλτούρα, τα gadget...





Archives